Salah Ke Bila Berubah??!

                                                                                                                                           

xxxxxxxx     just need someone shoulder to cry on ;(

21 minutes ago ·  · 






    • Azeera Yahya ak bleh x??!! nah ak bgi pnjam..
      jgn la sdeyh2!!
      19 minutes ago · 


    •              xxxxxxxx huhu
                   boleyh2
                   lgi bnyk lg bgusss
                   19 minutes ago · 
Me
weyh nape
12:24amxxxx
xde pape
ade org ckp cm ak ni pretend je pkai tdung labuh
bkn brubah btl2 pon
12:26amMe
ala jgn la cm2
bese la 2
12:28amMe
yg pntg ko tau niat ko
pdulik la org nk ckp pe
12:28amxxxx
huhu
thx
rase nk nanges je tdi




*sebahagian je..
**per-chat-an dgn rakanku..
                                                                                                                          

yang menimbulkan pertanyaan aku
kenape la kite ni selalu nak mempertikaikan ape yang orang lain lakukan..

bagus ape orang nak berupah??!!
daripade jahat jadi baek
dan daripade baik bertambah2 baeknye...

memang la kite tak tahu ape motif  o faktor yang menbawe kepade perubahan i2
mungkin dah mendapat petunjuk Allah dan terbuke hati untuk berubah..
so, sebagai sahabat seharusnye kita doakan lah agar penghijrahan dorang nie bukan sekadar
hangat2 tahi ayam je, dan biarlah dilakukan secara istiqamah!!!
betol tak??!
lihat dari sudut pandang yang berbeza

mungkin perubahan 2 akan menjadi titik mula 
dalam usaha menjadi seorang hamba Allah dalam erti kata yang sebenar..

", ,"

Comments

Popular posts from this blog

Cara Hilangkan Sakit Gigi (Edisi Kemas-kini)

Mencari Ketenangan..

Rahsia Wuduk ..