MANGGIS MANGOSTEEN !


Hahaa.. Comel tak manggis makcik kat atas nih??! Ye ye makcik tau. Korang mesti kata manggis tu comel kan kan kan.. agaga.. Ni la akibatnya kalau idea kreatif atau lebih tapat dipanggil idea merepek meraban dah datang! Maka terhasillah sebuah hasil-seni-yang-tidak-pernah-dan-tidak-akan-diiktiraf

Alhamdulillah. Semalam, makcik dapat la sepasang buah manggis nih dari salah seorang sahabat makcik. Syukran ya FAIZA. Wahhh dah lama tak makan manggis mangosteen nih. Dan disebabkan dah lama tak makan kan, buah nih pun jadi la perhiasan di meja study sahaja. Bukan tak nak makan, cumanya makcik tak ingat camne cara nak bukak buah nih! Aigooo =.=

Takpe la manggis, kau orang duduk je la diam-diam kat atas meja tu eh. Nanti bila makcik dah ingat camne nak bukak, baru makcik makan. ngeh ngeh ngeh.. *mereng* Owhh okeyh. Tak sempat nak ingat, tetiba sahabat makcik FADZILAH datang. Baru je tadi. Dia yang tolong settlekan sepasang buah manggis nih. Manggis-Tinggal-Kenangan ! hehee


*Mulut makan pisang, rambutan, nanas, tembikai, strawberry, tapi hati tetap mahukan DURIAN !

Comments

Wyna Nubies said…
As Salam,

manggis mmg sedap,tp sedap lg durian..
untung la wyna dok kg..tiap hari makan durian..hohoho~~~
-hanyaaku- said…
@Wyna Nubies w'salam.. tiap hari makan durian??? ya ampun nikmatnya.
mau jugak!!! :D

Popular posts from this blog

Cara Hilangkan Sakit Gigi (Edisi Kemas-kini)

Mencari Ketenangan..

Rahsia Wuduk ..