Buat Kamu Dari Aku


Masihkah kau ingat?

Tanpa disengajakan,

Kita bertemu.

Ditempat yang indah.

Aman dan tenang sekali.

. . . . .

Tak sangka, kan?

Dari suatu kebetulan,

Kita jadi rapat.

Dua jasad yang berbeza,

Boleh jadi satu jiwa yang seia dan sekata.

. . . . .

Sungguh indah aturan pertemuan.

Gembira, tangis, suka mahupun duka.

Adakala badai kekeruhan memukul.

Senyuman di bibir akan kembali menghiasi wajah.

Tiada erti kekesalan atas takdir yang berlaku.

. . . . .

Buat kamu yang dirindui kerana sang Pencinta,

Aku doakan yang terbaik dari sini.

Buat kamu yang dikasihi,

Aku doakan yang selayaknya untuk kamu.

Buat kamu, dari aku ...

. . . . .

aku
22082013;0308


Comments

Popular posts from this blog

Cara Hilangkan Sakit Gigi (Edisi Kemas-kini)

Mencari Ketenangan..

Rahsia Wuduk ..