aku bukan malaikat.. iyeee!!

salam..

adeyhhhh
aku maseh tak berjaye melelapkan mate dari semalam!!
dan dengan banggenye aku dah khatam 1 novel!

'aku bukan malaikat' tajuk buku 2 la..
hasil rudy hirdy terbitan pts
ketebalan 632 muka tembok surat
harge tak mahal sangat, cume rm22..

buku ni banyak berkisar tentang pertembungan jalan hidup yang berbeza
menjelaskan Allah itu Maha Adil,
tanpa kire pangkat, darjat dan keturunan semua 2 Allah tetap beri dugaan..
dugaan Allah takkan melampaui kemampuan hambaNya

aku tak lah pandai dalam bab2 ulas memulas ni..
so, kalau nak tau pasai pe buku ni
kene la bace sendiri!!
so far, alhamdulillah.. baguih gak..
[pendapat aku la.. laen org, laen persepsi]


**aku baru berLIAR2 ngan novel2 islamik ni..
yelaa.. tak kan selamenye nak terbuai angan2
berade di dunia fantasi dok asyik bace novel mee cintan cinton yg merapu je..

Comments

Nancy Poh said…
wah..dah khatam satu novel lagi..aku bab novel ni memang mampuih la..
-hanyaaku- said…
hahaa.. nvl fiction mmg laju.. cube bace nvl komsas zman skola dolu2.. hampeh!! 1 bab pon tak habes..

Popular posts from this blog

Cara Hilangkan Sakit Gigi (Edisi Kemas-kini)

Mencari Ketenangan..

Rahsia Wuduk ..